السبت، 19 ديسمبر 2009

صديقتي ....عبر البحار




عزيزتي


انا ديما بق اي هي عاه سيئة احاول اللص منها غالبا حابدا المشروع ده ببداية العام الجديد


عشان كده حانق هنا شوية و البديني الحق اني انق اني مفقتقداك من كنا بنتلاقا يوميا ونتونس ونشاكل لي انقطاع بقيت تعدي ايام عادي من غير ما اشوف اسمك


لبيك ربي يقول :


اي عارفه غيرتيها لي وحده تانيه بس دي اكتر وحده حافظاها

وبكون نايمة لمن اشوفها بصحصح تذكر سهر رمضان


وكمان صورة البت جنب البحيرة و الصورة التانيه الانت عارفه اني بحبها ودايره اختها براي بس بتصري تختيها انت كمان عارفاك بتحبي تغيظيني


عارفه كنت بجي البيت ومشتاقه اشوفك عشان احكي بالتفصيل حصل معاي شنو ونشوف تليلك للموضوع ونصايحك النصها انت ما بتعمليها بس بستمتع وانت بتعملي معلمه علي وخبيره العلاقات الانسانيه


وكمان اني اكاويك بالحكاوي الطلعات واقول ليك لو كنتي في كنت حبيتيها وخاصه دعوات الاسكريم المافجئه من غير تخطيط


في انتظار ان القاك كل الحب



هناك 4 تعليقات:

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. جميلة هي مشاعرك

    والاجمل ان تصل عبر البحار

    لكِ مودتي

    ولصباحك السكر

    ردحذف
  3. عزيزتى تحياتى لكى اشكرك على مررورك الطيف على مدونتى .

    ردحذف
  4. ياسمين شكرا للتعليق الحلو عارفه ايه الاحلي اني فعلا بحس بيه بيصل عبر البحار

    _______
    ايمان انتي الشكرا ليك وياريت تجي بي جاي طوالي

    ردحذف

لكل صباحه فضع بصمتك