الثلاثاء، 23 أكتوبر 2012

الي بالي بالك خربشات من المكتب الجديد

انا لي كم يوم اقول اجي اردح في مدونتي يلا ورقه صفحه خلصة بي انفجر فيها زي ما انا عايزة 
اخر التطورات في الوظيفه الجديده اشتريت تكالة ورق جميله قزاز فيه عشب بحري حلو
اكتشفت اني ممكن ارمي بيها الموظفة زميلتي افتح دماغها عشان قرفتني في عيشتي وطلعت عيني
الله يطولك يا روح
وقال ايه مفترض اكون قدوة للموظفين و الموظفات.
يا خوفي من الصورة الفي راسي بعد سنة من العمل في بيئه العمل دي عادي ممكن اكون ماشه بكلم نفسي 
انا عندي مشكله مع الناس البتفتكر انه المتهم مدان الي ان يثبت العكس الحاجة دي بتنرفزني وتقرفني .
المهم الحال حالياً مستقر يعيني علي الاقل باكل وبشرب وبتفرج علي التلفزيون 
تاني شنو الايام دي شغاله كروشي حلو و المهم الامور ماشه حلو انجزت فرشة ظريفه يعني لو اعتبرنا انه اول مره اخلص فكرة لحدي النهاية 
حارفع الصور واحكي لي روحي في المونة للذكري والتاريخ

الي لقاء اخر زي ما كان بقول الشعرواي 
كل سنة وانتو/ن طيببين/ات

هناك 6 تعليقات:

  1. الله يطولك يا روح!! :)

    ----
    كروشي = ? ?

    :)

    ردحذف
  2. معلش بدك تطولي بالك مع هالعالم
    الله يعينك و يهونها عليكي
    كل عام وانت بالف خير :)

    ردحذف
  3. لا استخدام فني من الآخر :) كل سنه وانتي طيبه علوش :) :)

    ردحذف
  4. مياسي يعني بدل ما تهدي صديقتك وتقولي ليها استغفري
    ويسبر وانت بالف خير ياست الكل طولت بالي والله ولا كنت زمان طفشت
    شيشاني البت بتشتغل صوف خليك علي الانتظار لمن ارفع الصور وافرجك يعني علي المواهب المدفونه

    ردحذف
    الردود
    1. فين الصور بالمناسبة! :)

      شكلي ما حأشوفهم لأني ناوي (أنام) عن التدوين :(

      راحت علينا المواهب المدفونه :-] (لإشعار آخر على الأقل)

      حذف
  5. اخر تدوينه اخدت ساعه بحاول ارفع الصوره ما مشي الحال غالبا حاضعها علي
    تويتر

    ردحذف

لكل صباحه فضع بصمتك