السبت، 23 فبراير 2013

واجب عجبني حبيت اعمله

للواجب خمسة أسئل:
 
1- لخّص حياتك الدراسية في جملة .
شقاوة طول اليوم لا تمنعني من النجاح احخر الفس الدراسي

2- لخّص حياتك اليومية في جملة .
كل مرحلة لها وتيرة.. ملل مهام ابدءها ولا تنجز لا بعد تاجيل متكرر

3- لخّص حياتك العاطفية في جملة .
وانا كان مالي ومال كده بس للحب طعم مختلف.
  .
4- لخّص مجمل ما عشت في جملة .

بدايات مختلفة وتوقعات كبيرة وكثير من الخوف

5- أرسل الواجب إلى أربعة من أصدقائك .

 انا ماعندي اصدقاء مدونين كتار بس ممكن ادعو كل من يقراء وحاسي/ه نفسه/ا  يقوم بالواجب مرحباً 

ملحوظة:
 الواجب ظل في المسودات زمن طويل من فترة فكرت اعمله بس كل مرة كنت بأجلة علي اساس عايزة اجاوب بعمق.
بس بما اني اليوم عندي مزاج ادون قررت انزله.
 
 
  

هناك تعليق واحد:

  1. الجواب الأول هو الأحلى عندي! :))

    صعب تلخيص دوائر الحياة في جملة، صعب.

    ردحذف

لكل صباحه فضع بصمتك