الاثنين، 21 سبتمبر 2009

غنية وذكري


انا لحد هسه بحب لطيفه مع اني بطلت اسمع اغاني الا نادرا وحتي ما لي مغني محدد الا اني الليله وانا بفتش في النت فجاءة اتذكرت اني كنت بعشق الغنيه دي وكمان ده من وقت طويل تقريبا عشر سنين وكنت عندي الشريط واخته علي الهيدفون وكل ما يخلص اقلبه ولكمان الم القروش من مصروف المدرسه عشان اشتري حجارة البطاريه ...ايك زمن بجد الذكريات تحسسك بانه الوقت بمشي وكمان ترسم علي وشك ابتسامه لمن تقعد وتفكر وتذكر

اكتر من روحي باحبك.. بحقيقي باحبك أكتر
وشعوري بحبك أكبر من أنه بشئ يتقدر
ولا كل لغات الدنيا تقدر عن حبي تعبر
وغنايا بكلمة أحبك
بالنسبة لدرجة حبك
رمز صغير مش أكتر
أكتر من روحي باحبك
وتصور حب الأزهار لربيعها يجي يزوق ويعطر
حب الأشجار وفروعها للندى ف الصبح يقطر
وتصور حب الأطيار ف عششها لصغارها لحد ما تكبر
حب الفراشات طيرانها على لمحة نور بتنور
تصور كل ده كله.. تلاقيني باحبك أكتر
أكتر من روحي باحبك
وتصور حب الشاعر للمعنى.. حب الرسام للمنظر
حب الكروان للمغنى بالليل لوليف مستنظر
وتصور حب السهران للنجمة تونسه على قد ما يسهر
حب الحران للنسمة ف الصيف والجو محرر
تصور كل ده كله.. تلاقيني باحبك أكتر
أكتر من روحي باحبك
وتصور حب المخلص لحبيبه اللي ولا بأيه يتغير
حب المؤمن لنصيبه .. للقسمة والمتقدر
وتصور حب الإنسان لوجوده لو حس بعمره بيقصر
حب الشبان لأملها.. حب الأطفال للسكر
تصور كل ده كله.. تلاقيني باحبك أكتر
أكتر من روحي باحبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لكل صباحه فضع بصمتك