السبت، 14 نوفمبر 2009

مكالمات ماف

انا لي يومين كرهانه التلفون ونفسي اقفله ما عارفه لي بس كانه حاساه حيجيب لي خبر ما حلو
بقيت اتردد ارد علي التلفونات وحتي الرسائل بقرا بس ما برد او بالاصح ما بتفاعل
لدرجه انه الموضوع حيعمل ي مشكله بس بجد ما عارفه مالي
المهم ان شا الله خير واحاول ابطل عواره

هناك 3 تعليقات:

  1. لقد اعجبت بمدونتك اشد الاعجاب ويارب تواصلي وحاكون من المتتبعين والمتابعين انشاء الله

    ردحذف
  2. علا

    شكرا لمرورك بمدونتي

    وانا كان عندي حلم ان ازور السودان وانشاء الله اقوم به يوما ما..

    تقبلي مروري

    Zianour

    ردحذف
  3. مدونتي نورت بمرورك وشكرا علي التعليق
    غير معروف
    Zainour
    المدونه تحت امرك انت تشرفي وان شا الله انتظم في الكتابه واجددها بس يارب ما تبقا زي دفاترك ومحاولتك للانتباه لها وابقي علي حق الجيره وابقي طلينا كل شويه
    تحياتي

    ردحذف

لكل صباحه فضع بصمتك